Wat wordt er verwacht van de bewoners ?

Zoals eerder uitgelegd moeten mensen die bij ons komen wonen wel in een groep/gezinssituatie willen wonen.Wij functioneren als het ware als een groot gezin. Daarom zitten we elke dag bij het avondeten met z'n allen gezellig aan tafel. Je hoeft dus zelf niet te koken. Alle dagelijkse dingen en werkzaamheden die elk gezin heeft hebben wij ook ;

• Het schoonhouden van het huis en toebehoren wordt gezamenlijk gedaan. Hierbij worden we door professionele mensen ondersteund. Samen de afwas doen, stofzuigen, poetsen,schoonmaken en opruimen hoort hier dan ook bij.

• Ook het onderhoud van tuin en gebouw doen we zo veel mogelijk zelf met de groep. Dit houdt in de praktijk in dat je meehelpt onkruid wieden, gras maaien, schoffelen, tuin opruimen, hout klieven etc. Dit betekent overigens niet dat je geen privacy hebt of tijd voor jezelf. Maar vele handen maken nou eenmaal licht werk.

Het gebruik van drugs en alcohol is niet toegestaan. Oneigenlijk gebruik van spullen ook. Hierop wordt de huur onmiddellijk beëindigd.