Wat heeft de stichting te bieden ?

Alle bewoners hebben een eigen kamer. Deze is naar eigen inzicht en keuze in te richten.

Er is een gezamenlijke woonkeuken, huiskamer, badkamer, toiletten, een grote buitenplaats, een grote siertuin met terras, een moestuin en een garage om de fietsen te stallen.

Verder is er een hobbyruimte met alle gereedschappen die je maar kunt bedenken.  In de voorkamer kun je heerlijk rustig thuiswerken op de computer of eventueel studeren. Wasmachine en wasdroger zijn ook aanwezig. Net als oven, magnetron en grote diepvriezers. Van al deze faciliteiten mag dan ook gebruik gemaakt worden.

In de tuin zijn meerdere zitjes aanwezig zodat je ook lekker afgezonderd een boekje kunt lezen of te genieten van de natuur of het kanaal waar onze tuin aan grenst en een groot grasveld om heerlijk in het zonnetje te kunnen liggen. In de zomer komen veel bootjes, waterfietsen en kano's langs.

Huisdieren zijn ook aanwezig. Op dit moment hebben we een hond en een kat. De hond vindt het heerlijk om aandacht te krijgen en te wandelen. De kat komt ook regelmatig even kroelen. Maar hierdoor zijn andere huisdieren erbij niet mogelijk. Je mag dus zelf geen huisdieren meenemen.

Verder biedt onze stichting je altijd een luisterend oor aan, coaching en begeleiding waar nodig. Maar ook een thuisbasis, gezelligheid, rust, warmte en familiegevoel.