Wat wordt er verwacht van de bewoners ?

Het is fijn als je ook, net als ons, ook echt wilt wonen met meerdere bewoners. Wij functioneren als het ware als een groot gezin. Daarom zitten we, zo vaak mogelijk, bij het avondeten met z'n allen gezellig aan tafel. Je hoeft dus zelf niet altijd te koken......dat is ook wel eens heerlijk. Alle dagelijkse dingen en werkzaamheden die elk gezin heeft hebben wij ook. Boodschappen wordt in overleg gedaan.

• Het schoonhouden van het huis en toebehoren wordt gezamenlijk gedaan. Hierbij worden we soms door professionele mensen ondersteund. Samen de afwas doen, stofzuigen, poetsen, schoonmaken en opruimen hoort hier dan ook bij. Het is jouw "eigen huis" dus netjes houden wordt op prijs gesteld.

• Ook het onderhoud van tuin en gebouw doen we zo veel mogelijk zelf. Dit houdt in de praktijk in dat je meehelpt onkruid wieden, gras maaien, schoffelen, tuin opruimen, hout klieven etc.

• Dit betekent overigens niet dat je geen privacy hebt of tijd voor jezelf. Maar vele handen maken nou eenmaal licht werk.

Het gebruik van drugs en alcohol is niet toegestaan. Oneigenlijk gebruik van spullen ook. Hierop wordt de huur onmiddellijk beëindigd.