Ligging

De stichting is gevestigd in de voormalige brugwachterswoning nabij de Trappistenbrug.

Het pand staat aan de grens van Tilburg, net in het prachtige buitengebied richting Moergestel. Pal naast het kanaal. Het trappistenklooster, bekend van La Trappe, ligt op loopafstand. Daar is het heerlijk vertoeven bij goed weer. Verder is het een heerlijk wandel en fiets gebied waar je heerlijk tot rust kunt komen. Ook op skeelers is het mooi om de omgeving te verkennen.

Het uitgaansleven en het centrum is maar ongeveer 3 km vanaf de stichting. In Tilburg is dan ook altijd iets te beleven. Zeker met de vernieuwde stadshaven vlakbij. Het station ligt op ongeveer 5 km afstand.

• Per fiets ben je binnen 10 minuten in het centrum en binnen 15 op het station. Voor boodschappen is het oude Aabe-complex het dichtste bij.
  • Per auto kun je op de A58 de afslag Beekse Bergen nemen. Je moet dan onder aan de afslag richting Tilburg, na de benzinepomp, de eerste weg rechts.
  • Wij zijn ook bereikbaar per bus, lijn 141. Je stapt dan 250 meter eerder of later uit afhankelijk van de gekozen halte.

Je hebt dus de rust van een buitengebied, maar de drukte van het centrum dichtbij als je wilt !!