Doel van de stichting

Het doel van onze stichting is woonruimte bieden voor mensen die net buiten het systeem vallen, dringend woonruimte nodig hebben en/of die het fijn vinden om in een gezinssituatie te wonen. Soms loop je even vast in het leven, heb je even een plek nodig om tot rust te komen of ben je toe aan wat anders. Bij ons kan dat allemaal. Niets zo fijn als een veilig thuis met sociale mensen om je heen.

Je woont dan samen met mensen die zelfstandig zijn. Bijvoorbeeld studerenden, werkenden of werkzoekenden. Wij bieden geen dagbesteding meer aan maar er zijn altijd genoeg werkzaamheden in en rondom het huis. De doelgroep is mannen en vrouwen tussen de 18 en 50 jaar. Maar uitzonderingen zijn natuurlijk altijd mogelijk. De bewoners moeten wel zelfstandig kunnen leven en functioneren.

Het mooie van deze opzet is dat we elkaar kunnen helpen op alle fronten, je er nooit alleen voor staat, hulp dichtbij is, veel kennis aanwezig is en het allerbelangrijkste dat het gezellig en fijn is,

Er is, in het huis, 24 uur begeleiding aanwezig in de vorm van een contactpersoon/vertrouwenspersoon.